Catàleg
Carregant ...
Poesia de George Gordon Byron (1788-1824) Guanyadora del II Concurs Internacional de Composició Coral «Festa de la Música Coral» en la modalitat de cor mixt Un cop completada la compra i en el termini de 24h rebreu un pdf amb llicència personalitzada al vostre correu electrònic.
Primer enregistrament mundial. Orfeó Català i Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya Antoni Ros Marbà, director
Primera edició de la sonata per a viola i piano perduda de Robert Gerhard. A partir d'aquesta obra Gerhard va escriure la seva sonata per a violoncel i piano. Edició a cura de Miquel Villalba. Inclou particel·la.
Edició a cura de Miquel Villalba Pròleg de Carlos Duque Publicat per l'Institut d'Estudis Vallencs
N'existeix una versió per a cor i orquestra. També disponible per a veus blanques i piano/orquestra. Inclou: El desembre congelat, El dimoni escuat, El petit vailet, El noi de la mare i Fum, fum, fum.
També disponible per a cor i orquestra ( 2 2 2 2 – 4 2 3 1 – tmp+1 – hp – str).
Volum II de l'Anthologia Sacra de Vicente Goicoechea. Selecció, edició i revisió a cura d'Óscar Candendo Zabala
Primera edició de la partitura de la comèdia en tres actes de Joaquim Serra a partir del text de Carme Montoriol
© 2016. Ficta.cat
Botiga online desenvolupada per Botigues.cat
Amb la col·laboració de:
Aquest lloc web utilitza cookies per recopilar informació estadística sobre la navegació. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Accepto Més informació.