Categorías

Categorías


Tast de Tempesta Esvaïda, el primer libro-disco de Ficta

Publicado el : 11/08/2016 10:31:33
Categorías : Noticias , Presentaciones

Tast de Tempesta Esvaïda, el primer libro-disco de Ficta

Encara no sabeu què és ni com sona Tempesta Esvaïda de Joaquim Serra i Carme Montoriol? Aquest setembre publicarem el llibre CD d'aquesta obra estrenada a l'inici de la Guerra Civil espanyola i que va representar l'estroncament de les prometedores carreres dels dos autors fortament vinculats a l'Alt Empordà.

Es tracta d'una edició integra del llibret de Carme Montoriol en una edició a cura de Anna Maria Velaz Sicart (estudiosa de la vida i obra de l'autora) i un enregistrament realitzat el passat juliol al Convent de les Arts d'Alcover per part dels mateixos cantants, músics i director que la reestrena de Reus i les futures representacions (octubre de 2016). Reserveu ja el vostre exemplar a través de correu electrònic. Aquí teniu un breu vídeo de la reestrena a Reus el passat juliol.

Todavía no sabeis qué es ni cómo suena Tempesta Esvaïda de Joaquim Serra y Carmen Montoriol? Este septiembre publicaremos el libro CD de esta obra estrenada en el inicio de la Guerra Civil española y que representó la interrupción de las prometedoras carreras de los dos autores fuertemente vinculados en el Alt Empordà.

Se trata de una edición íntegra del libreto de Carmen Montoriol en una edición a cargo de Anna Maria Velaz Sicart (estudiosa de la vida y obra de la autora) y una grabación realizada el pasado julio en el Convento de las Artes de Alcover para parte de los mismos cantantes, músicos y director que el reestreno de Reus y las futuras representaciones (octubre de 2016). Reservad ya vuestro ejemplar a través de correo electrónico. Aquí teneis un breve vídeo del reestreno en Reus el pasado julio.

Entradas relacionadas

Producto añadido a la lista de comparación!